AIDS is mass murderer

متن اصلی: time

یک گروه آلمانی فعال در زمینه مقابله با بیماری ایدز به دلیل انتشار یک ویدئوی آنلاین در رابطه با این بیماری، تحت حملات شدیدی قرار گرفته است.

این ویدئو، مرد و زنی را به نمایش در می‌آورد که در یک اتاق نسبتاً تاریک مشغول انجام ث.ک.ص هستند، در حالی که یک موسیقی ارعاب آور در حال پخش است. بینندگان ویدئو از هویت و چهره این دو نفر اطلاعی در دست ندارند، تا این که در انتهای فیلم دوربین بر روی چهره مرد قرار می‌گیرد و مشخص می‌شود که وی فردی نیست به جز «آدولف هیتلر». این در حالی است که هم زمان پیامی نیز در پایین صفحه با این مضمون نمایش داده می‌شود: «ایدز یک قاتل دسته جمعی است».


Hitler


این ویدئو جنجال برانگیز که در روز سوم سپتامبر و به صورت آنلاین منتشر شد، قرار است روز نهم سپتامبر در برخی شبکه‌های آلمان به نمایش در آید.

این پیام می‌تواند قوی باشد اما سازمان‌های مختلف فعال در زمینه ایدز همچنان مشغول بحث در مورد درستی این انتشار این ویدئو هستند. مخالفان بر این عقیده‌اند که استفاده از تصویر هیتلر، مبتلایان به ایدز را تحقیر می‌کند.

روز سه‌شنبه یک گروه فعال در زمینه ایدز در آلمان انتشار این ویدئو را «نفرت برانگیز» توصیف کرد و خواهان پایان فوری این پویش شد. سخنگوی این گروه در همین رابطه می‌گوید: «این فیلم تمامی قربانیان رژیم نازی را مسخره می‌کند و علاوه بر آن مبتلایان به ایدز را قاتلان دسته جمعی معرفی می‌کند».

نتایج تحقیقات حاکی از آن است که روزانه 8 مورد جدید ابتلا به ایدز در آلمان شناسایی می‌شوند.

«هانس ویش‌اپل» در عین حال از اقدام سازمان خود در رابطه با انتشار ویدئو دفاع می‌کند و می‌گوید: «قبول دارم که روش‌های آژانس ما جنجال‌برانگیز است اما هدف وسیله را توجیه می‌کند. البته استفاده از تصویر هیتلر تحریک‌کننده است اما چطور می‌توانستید یک ویروس هولناک را در ذهن خود مجسم کنید»؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد