عکس : The first swiming lesson

The first swimming lesson


نظرات 2 + ارسال نظر
حامد چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:48 ق.ظ

سلام دوست عزیز وبلاگ خوبی داری
اگه میخوای بازدیدهات افزایش پیدا کنه و تو دنیای نت دیده بشی باید سایت داشته باشی نه وبلاگ تا روت بشه حساب کرد
من یه پیشنهاد خوب واست دارم
من 2تا دامین فوق العاده زیبا دارم که میتونم بهت بفروشم تا سایت داشته باشی نه وبلاگ!
شاه زاده که میتونه یه اسم فوق العاده باشه
www.SHAHZADE.com
و 200090 که اینم به لطف برنامه 90 میتونه بسیار تو مخ برو باشه
www.200090.com
اصلا هم قصد گرون فروشی ندارم
هر کدوم که بخوای فقط 25000 تومن
اگه مایل بودی به من ایمیل بزن
یا حق

حامد چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:49 ق.ظ

hamed.mofrad@gmail.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد